سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تجربه ها دانشی تازه است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 خرداد 22 , ساعت 12:8 صبح

پایان نامه نوشته ای است که شما در آن موضوعی را با استفاده از راه های مختلف ( تجزیه و تحلیل ، تجربه های علمی و یا آزمایش های علمی شما و یا تجارب کارآموزی و …) که می توان گفت که یکی از مهمترین نوشته های شما به عنوان یک دانشجو خواهد بود. پایان نامه (تز ) و رساله نوشته ای است که دانشجویان ارشد و دکتری در موضوعی خاص در رشته ی تخصصی خود ،برای دریافت مدرک تحصیلی می نویسند.همانطور که در مقالات قبلی هم اشاره کردیم پایان نامه یا تز به نوشته ی پایان دوره ی تحصیلی کارشناسی ارش و رساله به نوشته ی پایان دوره ی تحصصیلی دکتری اطلاق می گردد. تفاوت دیگر تز و رساله در این است که رساله نواوری و حجم بیشتری نسبت به پایان نامه (تز) دارد.

برای پایان نامه کارشناسی ارشد این مسئله می تواند از آن جهت مهم باشد که پایان نامه خوب و با کیفیت به نمره خوب و مقاله در ژورنال معتبر ختم می شود.  مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف دانشگاهی، در زمان معقول و مورد نظر شما و با کیفیت تضمینی و غیر کپی. همچنین شما نیز می توانید قبل از انعقاد قرار داد با کارشناس مربوطه صحبت کنید و از توانایی وی در انجام پایان نامه ارشد خود اطمینان حاصل نمایید تا برای شما این موضوع رفع ابهام شود و در صورتی که پایان نامه شما با کیفیت انجام شده باشد امکان استخراج مقاله از آن نیز وجود خواهد داشت.

انجام پایان نامه

انتخاب موضوع خوب پایان نامه می تواند مسیر نوشتن پایان نامه را برای دانشجویان هموارتر کند. موضوع خوب پایان نامه باید دارای چند ویژگی باشد که از آن جمله می تواند به تکراری نبودن موضوع (برای گرفتن عدم تکرار می توان به ایران داک و سایت سیکا مراجعه کرد)، به روز بودن موضوع و داشتن نوآوری و همچنین جای کار داشتن موضوع اشاره کرد.

حال اگر شما در انجام سمینار خود مشکل دارید میتوانید با موسسه نوین تز تماس بگیرید تا اساتید مجرب و حرفه ایی کار شما رو انجام دهند. انجام پروپوزال و انجام پروژه مکانیک و دیگر رشته ها و انجام سمینار تمامی رشته ها تخصص ماست با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. همچنین برای دریافت هزینه انجام سمینار ارشد و انجام سمینار فوری با تماس بگیرید.

انجام پروپوزال ارشد یکی از کارهای اولیه در انجام پایان نامه می باشد که بسیار مهم می باشد و در نگارش پروپوزال باید دقت فراوانی شود. موسسه نوین تز تاکنون توانسته چند صد پروپوزال در رشته های گوناگون بنویسید که اگر شما دانشجویان عزیز دنبال موسسه ایی معتبر با محققان کاربلد هستید می توانید به تیم حرفه ایی نوین تز اعتماد کنید.

منبع : http://novintez.ir

ویکی پدیا


نوشته شده توسط reza | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ